01.03.14

Кілька зручних і «розумних» плейлистів

Пропоную Вашій увазі суперкорисну статтю за матеріалами KEDDR.com :
Вже півроку я слухаю музику в дорозі за допомогою iPod Nano . Він звільнив мій смартфон від музики і додав мені дещо не зайвих гігабайт вільного простору. Але зовсім без музики на смартфоні тяжко. Іноді бувають такі моменти, коли пару треків не завадили б. Оцінити навушники, які # раптово потрапили в руки, акустику, нові стрімери та інше, що створено для прослуховування музики. Але мені зовсім не хотілося паритися і оновлювати музику на смартфоні, навіть раз на місяць не цікаво це робити ( згадувати що нового, відбирати, групувати). Я хотів максимально спростити цю задачу і рішенням для мене стали смарт-плейлисти. Зараз я поділюся своїми варіантами формування таких списків.

З переходом на Мас мені довелося навчитися використовувати iTunes. Я не дуже його любив, але й огиди він у мене не викликав. З часом всю свою музику я перевів у цей програвач і зручно все організував. Тим більше , складати музику на iPhone / iPad / iPod нативним способом можна тільки так. І от у питанні з сьогоднішньою ситуацією, організації будь-яких треків на iPhone з моїм мінімальною участю, мені допомогла саме можливість створення розумних плейлистів . Це плейлисти, які формуються з урахуванням заданих правил. Щось типу міток в Gmail. Наприклад, ви можете зробити плейлист, який буде включати в себе всі треки з жанром Dubstep (для цього необхідно, щоб всі теги в медіатеці були заповнені ) . Критеріїв можна задати багато, редагувати їх і максимально гнучко підстроювати під себе. Саме так у мене вийшли наступні три розумні плейлиста , які максимально мені підійшли :

Найкращі прослуховувані. Це 50 треків, які формуються на підставі статистики прослуховування і можуть динамічно змінюватися. Таким чином, найкрутіші треки, які я запускаю найчастіше, завжди у мене з собою і я готовий потестити нову техніку в будь-який момент .
Останні додані. Це теж 50 треків, які були добавленні останніми. Можливо ж, що я завантажив крутий трек, який послухав всього кілька разів і він не потрапить в список найкрутіших, хоча таким буде. Так що я завжди буду з останніми новинками з моєї медіатеки.
Сети. У мене є трохи добірних DJ-сетів, які іноді переслуховувати ( зокрема, люблю тренувати aim під музику, так веселіше ) . Так, за критеріями «Тривалість» і «Більше» можна отримати всі сети, зібрані в одному місці. Я використовував правило «Більше 15 хвилин». 
Після створення смарт-плейлистів я просто задав синхронізацію цих списків між iPhone і iTunes, що дозволило мені не паритися з оновленням музики на смартфоні і завжди мати на ньому трохи музики, яка може час від часу в нагоді.

А чи користуєтеся ви такою штукою і якими саме правилами? Розкажіть в коментарях, це точно буде комусь корисно!

Немає коментарів:

Дописати коментар