21.02.14

Куди поділося місце на диску?

Куди поділося місце на диску, якщо я працюю тільки в офісних додатках і практично нічого не скачував в Інтернеті ? Операційна система Windows 7, архівація даних відключена, коротше не знаю, що й думати. Жорсткий диск у мене 1 ТБ , намагаюся тримати на ньому 100 ГБ вільного місця, але не виходить! Очищення жорсткого диска проводжу раз на тиждень за допомогою вбудованих засобів Windows 7, ще додатково використовую програму CCleaner, регулярно очищаю папки тимчасових файлів Temp, користь від всього цього звичайно є, 1 ГБ сміття видаляється, але через день, другий з'являється 2 ГБ.Чи є прога, яка вирішить проблему?

Куди поділося місце на диску?
Звичайно, є така програма і я постійно ношу її з собою на флешці , називається вона Scanner . Я давно використовую цю утиліту і дуже вдячний її закордонним творцям. Пройдемо на сайт програми http://www.steffengerlach.de/freeware і натискаємо Download ( 243K ) .

Завантажуємо архів з програмою, розпаковуємо вміст архіву в папку, заходимо в цю папку і запускаємо файл Scanner.exe .

Програма Scanner працює без інсталяції і ви спокійно можете носити особисту папку програми на флешці .
Запускаємо утиліту і відразу натискаємо на цікавий для нас диск, наприклад виберемо системний диск C:

У мене там кошмар, що діється, навіть соромно вам показати, чого там тільки немає , фотографії, фільми, книги, статті, програми, скрипти пилюка.......... Давно хотів розібратися, що там і до чого. Як встановив систему чотири роки тому, так жодного разу і не встановлювати заново .
Отже, програма запущена . Дивіться друзі. Ви можете сказати: «Що за фігня така, прямо картина, в стилі художників-авангардистів ? Насправді, це мій диск ( C :). Так, саме в такому ракурсі, через кілька секунд після запуску програми, постає мій системний диск ( C :).

Насправді те , що ви бачите , дуже і дуже зрозуміло , просто ви про це ще не знаєте. Візьмемо будь-яку частину цього своєрідного графіка , наприклад коло в середині . Програма підказує нам, що обсяг всього диска (C :) становить 132 ГБ. Наведемо мишу ( НЕ клацаючи кнопками) на сіру частину кола і відразу програма Scanner підказує нам, що Зайнято на диску ( C :) 117 ГБ.

Наводимо миша на світло-сірий простір і бачимо - Вільно на (C :) 14,6 ГБ.


Таким чином, за допомогою програми Scanner, ми можемо без праці з'ясувати куди поділося місце на жорсткому диску. Наприклад я запускаю програму Scanner один раз на два тижні і мені завжди вдається знайти 10 ГБ інформації, яку я забув видалити з комп'ютера . Ось і зараз, за допомогою цієї програми, я знайшов у папці C: \ Users \ ALEX \ Downloads \ - три фільми , об'ємом 5 ГБ, які я подивився, але забув видалити.

Немає коментарів:

Дописати коментар